Lidt af hvert HIMMEL OG GRENE… 18/01/2008 Til dig, Sifka, når du nu ikke selv kan komme ud… You Might Also Like HJÆLP MIG LIGE LIDT PÅ VEJ… 22/08/2010 BILLIGT TIL SALG… 30/10/2007 NÅR DAGENE GÅR FOR HURTIGT… 09/05/2007 2 Kommentarer Reply Sifka 18/01/2008 at 18:26 Hvor er du sød! Tusind tak, jeg blir helt rørt. Reply Anne 18/01/2008 at 21:52 Du skulle ikke snydes 🙂 Leave a ReplyCancel reply Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet. Previous Post VINTERLYS… Next Post MAN KAN NU GODT LIGE LÆNGES…
2 Kommentarer
Hvor er du sød! Tusind tak, jeg blir helt rørt.
Du skulle ikke snydes 🙂