Lidt af hvert AFTENSEJLADS… 13/06/2006 Silkeborg-søerne, juniaften med dejlige varmegrader, blikstille vand, livet er godt!!! You Might Also Like DEN LILLE FORSØMTE… 14/07/2006 2 MÆND MED GUITAR… 03/05/2013 TÆT PÅ VIRKELIGHEDEN… 07/09/2007 2 Kommentarer Reply Sofie 14/06/2006 at 20:52 Det ser vel nok bare smukt og idyllisk ud. Man kan næsten ikke lade være med at tage en dyb indånding og læne sig tilbage i stolen… Reply Anne 14/06/2006 at 21:58 Silkeborg-søerne er skønne, og lige der på den bådebro. hvor vi stod og ventede på et lift, der var der bare så stille, det var fantastisk! Leave a ReplyCancel reply Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet. Previous Post LÆSKENDE… Next Post VEL HJEMME…
2 Kommentarer
Det ser vel nok bare smukt og idyllisk ud. Man kan næsten ikke lade være med at tage en dyb indånding og læne sig tilbage i stolen…
Silkeborg-søerne er skønne, og lige der på den bådebro. hvor vi stod og ventede på et lift, der var der bare så stille, det var fantastisk!