Lidt af hvert A LA MAISON… 24/06/2006 Hjemmedyrket rose i hjemmelavet keramik!Jeg glæder mig allerede til at komme i gang med leret igen til september… You Might Also Like IKKE RET MEGET KLOGERE… 02/12/2008 APROPOS… 25/06/2010 EFTERMIDDAGS-AFTALER… 28/09/2007 1 kommentar Reply Mette 25/06/2006 at 09:54 Så smukt! Så enkelt. Leave a ReplyCancel reply Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet. Previous Post PÅ SPRING… Next Post STØRRELSE PETIT…
1 kommentar
Så smukt! Så enkelt.