Lidt af hvert SNE… 04/03/2006 Det vælter ned, store tunge fnug, det gør det endnu hyggeligere bare at sidde her!! You Might Also Like KNAP… 26/05/2007 NÅMMEN GÅR DET ELLERS GODT… 01/09/2009 SÅDAN… 26/01/2006 1 kommentar Reply Susanne 05/03/2006 at 10:34 Hejsa. Jeg havde overvejet om ikke I sku’ ha’ kaffebesøg idag…. men vi har over 20 cm sne og kun sommerdæk på bilen :o) Så det bli’r ikke før fredag at vi ses !! Håber at I bare kan nyde søndagen – uden alt for mange aftaler. Kh Susanne Leave a ReplyCancel reply Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet. Previous Post IKKE VOKSEN PÅ DEN MÅDE… Next Post UNDERDREJET…
1 kommentar
Hejsa. Jeg havde overvejet om ikke I sku’ ha’ kaffebesøg idag…. men vi har over 20 cm sne og kun sommerdæk på bilen :o) Så det bli’r ikke før fredag at vi ses !! Håber at I bare kan nyde søndagen – uden alt for mange aftaler. Kh Susanne